Salvation Prayers @ Jesus-abc.com
Print

| | |

Het volgende verklaart hoe u Christus kunt ontvangen:

U kunt Christus door Geloof door Gebed (het Gebed spreekt met God) op dit ogenblik ontvangen. De God kent uw hart en is niet zo betrokken bij uw woorden aangezien hij met de houding van uw hart is. Het volgende is een voorgesteld gebed:

Heer Jesus, wens ik u. Dank u voor het sterven op het kruis voor mijn zonden. Ik open de deur van mijn leven en ontvang u als mijn Verloster en Heer. Dank u voor het vergeven van mijn zonden en het geven van me het eeuwige leven. Maak me het soort persoon u me wilt zijn.

Drukt dit gebed de wens uit van uw hart?

Als het, nodig ik u uit om dit gebed te bidden op dit ogenblik, en Christus zal in uw leven komen, aangezien hij beloofde.

Hoe te om te weten dat Christus in Uw Leven is:

Ontving u Christus in uw leven? Volgens Zijn belofte in Revelatie 3:20, waar is Christus op dit ogenblik met betrekking tot u? Christus zei hij in uw leven zou komen. Zou hij u misleiden? Op welk gezag weet u de God uw gebed… heeft beantwoord? Op de betrouwbaarheid van God zelf en Zijn Word… Enkel aangezien Zijn Word in de Bijbel van hem vóór Zijn geboorte sprak, zodat kunnen wij vertrouwen op dat hij ons! heeft vergeven)

Het eeuwige Leven van de Beloften van de Bijbel aan Al hoe ontvangt Christus:

De „god heeft ons het eeuwige leven gegeven, en dit leven is in Zijn Zoon. Hij die de Zoon heeft heeft het leven. Hij die niet de Zoon van God heeft heeft het geen leven. Deze dingen die ik aan u heb geschreven die geloven in de naam (Jesus) van de Zoon van God opdat u kunt weten dat u hebt het eeuwige leven " (1 John 5:11 - 13).

God zij dank vaak is die Christus in uw leven en dat hij u (Hebreeërs 13:5 nooit) zal verlaten. U kunt weten op basis van Zijn belofte dat Christus in u leeft en dat u het eeuwige leven van het eigenlijke ogenblik hebt u hem in uitnodigt. Hij zal u niet bedriegen